Wat moet u doen om in deze tijden je winkel (weer) te laten floreren. Wat moet u doen om als zzp-er steeds 'aan de bak' te blijven. Er zijn vele nieuwe mogelijkheden op het gebied van marketing en sales. In Amerika is het schrijven van een blog erg populair. Het doel van die blog is een groep van trouwe volgers te creëren. Hiermee zet je jezelf 'in de markt' als sympathieke expert. Verder kan het hebben van een facebook-site en een twitter- en LinkedIn account helpen om nieuwe klanten te vinden. Op dit moment ben ik bezig zoveel mogelijk materiaal te verzamelen over de verschillende mogelijkheden. Ik wil daar een overzicht van maken om dat dan met u te delen. Heeft u interessante links of informatie... stuur het door! Bent u ook geïnteresseerd in een zo'n overzicht m.b.t. marketing en sales voor zzp-ers en winkeliers? Reageer op deze post (schrijf een comment met daarin uw emailadres).
0 Comments
|
SchrijverIk ben Karin Mollemans en werk sinds 1996 als stylist en visagist in de reclame-fotografie. Al die tijd heb ik ook zelf gefotografeerd en sinds een paar jaar ben ik bezig met het ontwikkelen van website, webshops en nieuwsbrieven. Dat begon met het vernieuwen van mijn eigen styling website... ik was meteen verkocht. Ik vind het de breedte van het medium met name erg interessant. Archief
October 2014
Categories |